Produkowany przez naszą Firmę system monolitycznych zatoczek autobusowych jest prawnie chroniony. Charakterystyczny kształt krawężnika płyty betonowej umożliwia łatwy wjazd wózkom osób niepełnosprawnych do niskopodłogowych autobusów i trolejbusów. Podbudowa znajduje się pod wszystkimi płytami betonowymi – zaczynając od płyty wejściowej, a kończąc na płycie wyjściowej. Kolejne płyty betonowe łączone są ze sobą poprzez śruby. Płyta wjazdowa monolitycznej zatoczki autobusowej posiada śruby łączące z prawej strony, z punktu widzenia wejścia do autobusu i znajduje się na początku części betonowej zatoczki. Płyta wyjazdowa monolitycznej zatoczki autobusowej posiada śruby łączące z lewej strony autobusu i znajduje się na końcu części betonowej zatoczki, z punktu widzenia wyjścia autobusu. Płyta przejściowa zapewnia stabilne połączenie warstw twardych z asfaltem. Płyty przejściowe są połączone z boku do właściwych płyt zatoczkowych