MONOLITYCZNE ZATOCZKI AUTOBUSOWE

Produkowany przez naszą Firmę system monolitycznych zatoczek autobusowych jest prawnie chroniony. Charakterystyczny kształt krawężnika płyty betonowej umożliwia łatwy wjazd wózkom osób niepełnosprawnych do niskopodłogowych autobusów i trolejbusów. Podbudowa znajduje się pod wszystkimi płytami betonowymi – zaczynając od płyty wejściowej, a kończąc na płycie wyjściowej. Kolejne płyty betonowe łączone są ze sobą poprzez śruby. Płyta wjazdowa monolitycznej zatoczki autobusowej posiada śruby łączące z prawej strony, z punktu widzenia wejścia do autobusu i znajduje się na początku części betonowej zatoczki. Płyta wyjazdowa monolitycznej zatoczki autobusowej posiada śruby łączące z lewej strony autobusu i znajduje się na końcu części betonowej zatoczki, z punktu widzenia wyjścia autobusu. Płyta przejściowa zapewnia stabilne połączenie warstw twardych z asfaltem. Płyty przejściowe są połączone z boku do właściwych płyt zatoczkowych

Galeria

Podstawowe dane techniczne

CSB – MONOLITYCZNE ZATOCZKI AUTOBUSOWE Wymiary [mm] Masa [kg/szt.]
  wys szer MU
Betonowa płyta środkowa – wys. krawężnika 20 cm 460 2950 2005 3865.8
Betonowa płyta wjazdowa – wys. krawężnika 20 cm 460 2950 1938 3999.2
Betonowa płyta wyjazdowa – wys. krawężnika 20 cm 460 2950 2088 3732.8
Betonowa płyta środkowa – wys. krawężnika 16 cm 420 2950 2005 3829.4
Betonowa płyta wjazdowa – wys. krawężnika 16 cm 420 2950 1938 3962.8
Betonowa płyta wyjazdowa – wys. krawężnika 16 cm 420 2950 2088 3696.4
Płyta przejściowa 1 100 2560 750 515
Płyta przejściowa 2 100 2915 750 289
Płyta przejściowa 3 100 2000 750 312
Płyta przejściowa 4 100 2150 750 335
Płyta przejściowa 5 100 3380 750 515

Wymiary nominalne – profil podstawowy

Monolityczne zatoczki autobusowe